snö igen, mysigt..

22 november idag och igår börja det snöa igen och dom har sagt att det ska komma mer, nu när jag var ute för en stund sen så var det jätte kallt.. men det är bara 1- känns som 10- =)
imorgon tror jag det blir bussen till jobbet, vågar inte cykla när det är så halt ute.
Hade jag råd skulle jag köpa vinterdäck till cykeln, men får ta det när jag får jobb..
Jag ska lägga ut bilder i år på hur jag pyntar och hur det blir när allt är färdigt, har lovat massor att göra det.
Såg på rusta att dom säljer en tomte eller god jul skylt som man kan hänga i fönstret och som lyser, har faktiskt ett fönster i toan och den ligger precis brevid våran huvud dörr och då lyser det juh jätte fint sen..
Ska lägga upp en bild här så ni alla kan se.
På söndag är det äntligen första advent, så på fredag blir det att ta fram alla ljusstakar, stjärnor och gardiner och lite dukar och göra det fint här i helgen..
Sen kommer tomtarna upp här i nästa vecka och jag kommer att börja lite smått med dom.Nu är det dags och titta på lite tv och sen sova.
Ha det bäst alla och var rädda om e
. =)
vilken ska jag välja? hjälp mig!!! =)


Kommentarer
Postat av: hillis

gillade inte nån av dem tyckte de var väldigt plastiga men det e klart ute så kanske de gjör sig annorlunda.....

2011-11-11 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0