snön ligger faktiskt kvar.. jippi

Idag på lunchen så gick jag ut med min kompis och spanade lite på stan,
vi gick in på en loppis och där hittade jag 6 st tomtar och jätte fina julgardiner till köket och jag fick allt för 33:- så billigt. Ibland har man tur och hitta billiga jul saker =)
Ser fram emot ullareds resan och det ska bli så kul och få shoppas allt möjligt och massor av julsaker och tomtar, tror faktiskt att jag har tappat räkningen på hur många jag har men det börjar väl närma sig 400!!!
Fick sms att paketet från ellos kommit idag, så imorgon efter träningen bär det snabbt iväg till Ica.
Ska fortsätta och leta tomtar på tradera nu och lägg till lite mer julmusik på spotifylistan. Ha det bäst alla..
kram Lotta Det ser så mysigt ut på bilden, eller hur?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0