Servis till jul

Har idag beställt julservice till jul, så vi kan äta på fina jultallrikar på
självaste julafton. =)
Har alltid velat ha en sån servis, men det har alaltid varit nåt annat som kommit i vägen och
man kanske inte haft råd.
Men nu änligen ska jag få hem det i slutet av november, ska bli så kul och få duka fint i år.
Jisses vad jag längtar till julen eller i alla fall till 1 advent, då ska det pyntas och stökas hemma och ska försöka
och baka lite mer i år, mer julgodis.
Idag ska jag äntligen får åka hem efter 2 veckors jobb i stockholm, så nu ska jag hem och öppna alla paket med tomtarna som jag fått från tradea vinster.
Fast ska egentligen hem till vänner ikväll och se deras nya hus och sedan grilla hos dom..
Ska bli riktigt skönt och få komma hem och imorgon ska vi på bröllop, våra vänner gifter sig idag men har festen imorgon också.
Ha nu en trevlig helg alla =)
Lägger upp en bild på servisen som jag beställt eller på en tallrik!

Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Nu har jag lagt in en länk till dig, kolla gärna så de ser ok ut!

2011-11-11 @ 12:08:31
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Lotta

Såg jätte fint ut =)

2011-11-11 @ 16:32:49
Postat av: hillis

jättemysig ju!!!!

2011-11-11 @ 16:35:50
Postat av: Julklapparonline.com

Vill du vara med i listan Sverige bästa bloggare? Läs mer och anmäl dig på http://julklapparonline.com/bloggar-om-jul

2011-11-14 @ 20:07:24
URL: http://julklapparonline.com/
Postat av: Lotta

Tack alla.. =)

2011-11-16 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0