tvättdag.. hmmm

Tisdag idag och jag (vi) tvättar. Det är inte kul direkt.. :-)
Broderar mella tvättbesöken och kom på för en liten stund sen att jag inte ätit så mycket idag-
Det blir en macka och en kopp kaffe.
Ska göra min pannbiff till middag idag och den är jätte god.
Har suttit och letat recept på julgodis och köttbullar på nätet, så är det nån som har ett bra recept så skriv gärna ner den här i min blogg..
Jag lovade min mor att göra köttbullar på ekologisk köttfärs, så det får bli så. :-)
Pappas gröna ärtpuré måste jag göra också. ska skriva ner den här i bloggen när han behagar sig att ge mig receptet.. Den är ett måste på julen eftersom jag fått den sen jag var liten.
Det är juh farmors recept från början, sen måste jag ha dopp i grytan, skinka, prinskorvar, lax, dansk rödkål och till det sköljer jag alltid ned med julöl blandat med julmust.. hahaha många tänker nog blä, men prova det är jätte gott!!
Längtar till imorgon, så jag får min efterlängtade massage och får träffa min mamma, syster och dom underbara syskonbarnen
På torsdag ska jag och min syster till nacka sjukhus och träffa läkaren som har opererat mina fötter (är född utan ledband) och under den sista operationen så hände nåt med min nacke/axel/arm och jag har nu haft ont och problem med armen i snart 3 år. Är väldigt trött på den nu.
Håller på och pratar med patientnämnden om ersättning och har samlat alla journaler över mina besök hos läkare och sjukgymnaster för armen.
Så i nästa vecka ska jag skicka in alla papper och sen får man hoppas att man får lite hjälp, men jag är mer intresserad av att få bukt med armen.
Nu ska jag fortsätta med pysslet här hemma, håller på och städar i köket också.
Ha det nu bäst alla.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0