fika på stan...

Så är det måndag den 7 december och jag har varit arbetslös i en vecka!
Idag sov jag länge, eftersom jag satt och brodera hela natten.. :-)
Jag och min sambo cyklade ner på byn och handlade lite (eller jag handlade.. haha)
Sen blev det fika med grillade toast och det var gott som vanligt.
Sen gick vi in på åhlens och jag letade efter häftmassa så att jag kan hänga upp mina tomtar på skåpsluckorna i köket och lite överallt i lägenheten, men det var slut på åhlens så vi fick gå till bokhandeln. :-)
Efter besöket hos bokhandeln blev det att gå in och handla på netto, köpte bla ett ljus som vi kan ha i lyktan på balkongen. blir så mysigt därute då.
När vi stod i kassan och slulle betala så stod det ett par framför oss och det visa sig att det var från grannfejden som var med i kvällens program, blev lite full i skratt faktiskt.
På vägen hem så svängde jag in på macken för att hämta mitt paket från ellos, det var mina stövlar som hade kommit.. men tyvärr så var dom lite för små, jag får juh skylla mig lite själv när jag beställer från internet.
Så det blir att skicka tillbaka dom och sen får man väl se om man hittar ett par i mellandagsrean istället. :-)
Ska fortsätta att brodera nu, köpte ett garn idag som var tvåfärgat så snyggt. imorgon måste jag blir färdig med duken så att mamsen kan få den på onsdag kväll.
Ska faktiskt gå och få massage på onsdag på eftermiddagen uppe i sthlm och det ska bli så ljuvligt.
Ett stort GRATTIS  till min väninna Joyce som fyller år idag, Hurra Hurra!!!
Ha det nu gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0