Granen är färdigklädd..

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev.. (sorry)
Har varit i Stockholm och besökt min mor, syster med familj!!!
har gjort många trevliga saker med syrran o barnen.
Så åkte jag hem i lördags, för det var lucia fest på sambons klubb, mkt trevlig tillställning.
Idag har jag varit iväg på lite ärenden, när jag kom hem så klädde jag granen och den blev så fin..
Jag har bilder i min mobil, men som sagt måste hitta sladden så att jag kan ladda ned bilderna till datorn o därefter hit.. (ska leta imorgon)
Längtar till på lördag, då ska vi ha pyssel och bakdag här hemma med våra vänner och deras barn..
Det ska bli jätte kul och vi ska dricka glögg och äta middag ihop..
Så julpyntat som vi har det här hemma nu, har vi aldrig haft!!! hihi jag njuter av det som bara den..
I förgår börja det snöa här och sen fortsatte det att snöa i 1 1 /2 dygn och nu ligger det så vackert och det är så underbart!!!
Verkar som om att det blir en vit jul och det är juh det underbaraste som kan hända på julafton + att man får umgås med sina nära och kära och äta god mat!
Ska nu sätta mig ner i soffan o bara njuta av det fina pyntet o brodera klart duken
Ha det bäst alla..


Kommentarer
Postat av: Gill

Hej hjärtat!

Grattis till ringen :)

Så glad för din skull <3

God fortsättning, Gott slut och Ett riktigt Gott Nytt År till er båda

2009-12-26 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0