Julen närmar sig...

Förlåt alla för att jag varit så dålig på att blogga!!!!

Nu är jag tyvärr arbetslös sen i måndags, men har lite mer tid att pynta och blogga.. hihi
Har fått (nästan) upp alla mina tomtar, det närmar sig 200 och jag bara älskar det.
Ska sätta igång och baka snart och pyssla och fixa massor här hemma.
Jag verkligen älskar denna årstid, men saknar snön :-)
Idag hade vi trevligt besök av min svägerska och on hade med sig vitvinsglögg (jätte god o inte så söt)
hon tycker att det är så trevligt att komma hit och se allt mitt pynt, det var jätte roligt att höra från henne som inte är så mycket för julen.
Har i alla fall bestämt mig att granen kommer upp den 13 december. (älskar min vackra gran)
Nästa vecka bär det av till sthlm och ska besöka min familj och hade tänkt och ge min mamma en jätte fin tomte med lykta, men när jag fick den i fredags så var den trasig!! Så trist att inte posten kan vara försiktiga.
Ska i alla fall brodera klart min julduk som mamma ska få på onsdag (hoppas jag hinner klart) hihi
Tänkte gå till min favorit affär som ligger i gamla stan när jag ändå är uppe i sthlm och se om dom fått in några fina tomtar och annat fint pynt.

Jag lovar kära vänner, bloggläsare och familj att jag ska fixa en kamera och ta bilder här hemma..

//Lotta

Kommentarer
Postat av: Angie

LÄmnar en kommentar =)

Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0