Gråa November..

Idag är det 1 november och det känns sådär, i lördags natt ställde man juh tillbaka kl 1 timma..
Så nu är det jätte mörkt när man är på väg hem från jobb eller träning, men så fort jag kliver innanför dörren så tänder jag massor av värmeljus och det är jätte mysigt..
I helgen var vi på en rockkoncert här i stan och sator och diamond dogs spelade bla, jag hade köpt nya kläder och kände mig så fin.
Nu har även en mkt god och kär vän flyttat från stan och det gör mig väldigt ledsen just nu, så det var sista kvällen vi var ute o partade med denna person i lördags.. känns ibland som att när man hittat nån som man verkligen öppnas sig för och släpper in den personen på livet, så försvinner dom alltid på nåt sätt..  the story of my life... men samtidigt ska den personen självklart flytta dit där personen ska bo pga av sin dotter och dom bor juh bara några timmar från oss, men man kan väl ändå få vara lite ledsen eller?!
Men inga tårar nu eller ledsamheter på min lilla julblogg.. =)
Idag inhandlade jag 2 små juldukar med fina tomtar på för 20 kr och dom ska jag ha på byråerna i hallen, det kommer bli jätte fint.
Kan inte fatta att det bara är 26 dagar kvar till 1:advent, det är helt sjukt vad tiden går fort..
Jag längtar så tills jag äntligen få börja pynta vårt lilla hus och när allt är klart att bara får sätta sig med ett glas glögg och pepparkakor och bara få njuta av den underbara JULEN!!!!! =)
Jag sitter faktiskt och lyssnar på Dean Martin "Let it snow" just nu och det är den bästa julsången med honom, har gjort en playlist på spotify med bara gammal amerikansk julmusik och lite svenskt också.. hihi
Nähä gott folk, dags och avsluta denna blogg för ikväll och lägga sig en stund på soffan och kolla lite tv..
Ha en underbar vecka alla!!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0