2 månader kvar idag!!!

Tiden går verkligen fort nu, idag är det bara 2 månader kvar till julafton och 4 månader kvar till min födelsedag.. hihi
Fast jag har mer längtan till julen förstås, det där med och fylla år är inte så kul längre.. kanske om man skulle börja räkna neråt istället.. haha
I torsdags kväll var jag ute och tog ett sista bloss för kvällen och då snöade det och när jag vaknade på morgonen så var det helt vitt ute och det var lite blandade känslor faktiskt, tycker det är lite för tidigt.. =)
Denna helg har varit mkt trevlig i fredags hade vi besök av en underbar vän A-K och min goa svägerska och jag gjorde en kassler, potatis och purjolöks gratäng och det var super gott.. vi påmindes lite om janssons frestele faktiskt och så drack vi vin och tittade på gamla bilder..
På lördagen åkte vi till ÖB och när vi kom in där så hade dom börjat med jul och massor av tomtar och jag blev helt stirrig och min sambo sa att nu går vi vidare.. hehe (köpte faktiskt inget)
Sen åkte vi och fika och sedan hem för att ta emot våra vänner från sthlm och det blev en lyckad kväll med enchiladas, spel och gott att dricka och mkt musik och skratt..
Idag har vi bara tagit det lungt och jag har kollat lite auktioner på tomtar på tradera och broderat på min julduk..
Nähä gott folk nu är det soff dags och bara ta det lungt en stund..
Ha en bra vecka alla och var rädda om er!

kram från mig

Kommentarer
Postat av: frugan

Hej hjärtat. Blir det bilder i år på dina tomtar??? Kramen

2010-10-24 @ 20:02:32
Postat av: Lotta

Absolut, jag lovar.. kramen

2010-10-24 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0