Nedräkning för fulla muggar!!!

Ja nu är det oktober och jag bara längtar till 1:a december eller rättare sagt lite till november också då resan till ullared sker, oj oj vad jag kommer att shoppa.. hihi
Har i år köpt 6 tomtar + tomtar som man kan hänga i fönster och på tavlor.
Vi ska fira jul hemma i vårt hus och vi får mycket fint besök, min mormor från danmark, min mamma, syrran med sambo o 2 barn, hoppas även att mina svärföräldrar kommer också, vill att min pappa kommer också men SJ vill tydligen inte att han ska kunna komma hem på kvällen och han kan inte sova borta. (så jäkla trist)
Jag tror alla fall att det blir en underbar jul, frågade grannen/kompisen om han hade lust att vara tomte och det var inga problem och då kan min sambo vara tomte hos dom.. =)
Jag får lite skäll av folk att jag längtar till snön och jul, men jag kan juh inte rå för att jag älsakr julen så mycket eller? Jag blir juh som ett litet barn på julen och älskar att pyssla och stöka och vill ha julklappar och bara vara..
Jag har hittat jätte fint tyg som jag ska köpa och få hjälp av en tjejkompis att sy jul gardiner till köket, har inte en egen symaskin. Lägger upp en bild här nedan på hur tyget ser ut.
Jag kommer att börja med sätta upp alla tomtar runt 1 dec o sen kommer nog granen upp runt den 10, det ska bli så trevligt att få pyssla här i nya huset och koka knäck och baka och sedan göra all god julmat.. mmm
Nu ska jag lägga mig och läsa i en tidning som jag fick idag av min sambo "allt i hemmet julspecial" fick även allers julspecial tidning häromdagen och den var också mycket läsvärd.
Fina gardiner va?! dom är iofs klara att hänga upp, men jag vet inte om jag kanske vill ha en underdel också.
Ha det bäsat alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0