inte så långt kvar, men ändå känns det som en evighet kvar

Hej hopp!!!

Nästan 1 år sen man skrev, men bättre sent än aldrig.. hihi
Nu är det 21 september 2010 (min mammas födelsedag, Hurra Hurra) då brukar jag börja
att känna längtan som fasiken till julen.
Har gått med en massa jullänkar på facebook och sett att många nätbutiker som ellos, jotex och
haléns m.m börjar lite smått med julgardinger och lite pynt.. blir så varm i hjärtat när jag ser det.
Vi har köpt hus, så det ska bli så kul att få pynta hela huset och göra det så mysigt.
Nu kan man bara planera och längta vidare.. :-)
Var i Danmark och i min favorit affär i Köpenhamn http://www.dkglobal.dk/ som har jul året om och
dom har varit verksamma i 13 år, det är så underbart att gå in där och se alla tomtar, pynt och höra julmusik..
Jag köpte 2 tomtar och lite andra klister tomtar och klätternissar samt fina fönsterdekorer.. hihi
Ska till Ullared i november med några kompisar och då ska det köpas en massor av tomtar, vill även hitta tallrikar som man kan ha på julafton till middagen.. mys pys
Gillar iofs hösten med alla dess färger, det är så skön luft och så kan man tända en massor av ljus på kvällarna eftersom det börjar bli kallt ute.. :-)
Ja, jag ska nog hoppas i säng nu så att man kan orka upp och jobba imorgon..
natti alla och ha en underbar dag imorgon..

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0