har köpmani av tomtar..

Jag vet inte vad det har tagit åt mig dom senaste veckorna, har fått fullständig köpmani
på tomtar.. Jag säger såhär att jag har upptäckt tradera och alla dess tomtar. =)
Jag har köpt ca 43 tomtar på 2 vekcor och det ska bli så roligt att få hem alla, men det dröjer en hel vecka innan jag får se några.. då åker jag hem igen från stockholm.
Längtar så mycket till julen nu så att jag blir galen, skulle kunna ta fram allt nu och bara pynta som en galning.. hihi
Men jag får nog lugna mig till första advent med och pynta, annars kanske jag inte har nån sambo kvar. ;-)
Men i år var butikerna verkligen tidiga med julpynt och julsaker, redan i mitten av oktober.
Snälla jag vill verkligen ha snö till första advent, så man kan få extra julkänsla.
Nu är det fredag idag och jag ska på tjejmiddag ikväll, kanske hinner kolla lite i skyltfönster där min väninna bor innan jag skall till henne, slutar om 10 minuter.
ônskar er alla en underbar och mysig helg, lägger ut en bild på några av tomtarna som jag köpt.
Vore så roligt och få tips och råd om min blogg hur jag kan göra den juligare och skriv gärna kommentarer om bloggen. =)


Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Hej hej

Såg att du registrerat dig på julbloggar.se?



Tyvärr kan jag inte godkänna din blogg ännu. Läs detta inlägg, och gör sedan en ny registrering.

http://tomtensdotter.blogg.se/2011/september/julbloggarse.html



Må gott//Erica

2011-11-04 @ 23:29:57
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Tomtenissan jul

Ojojoj...så många tomtar du köpt. Men man kan väl inte få för många :)

2011-11-07 @ 17:50:58
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan aldrig få för många.. hihi

såg att du skall till sthlm på julmarknad.. mysigt

=)

2011-11-07 @ 20:43:31
Postat av: Falksonchristmas

Tomtar är min passion också, har samlat på mig en sådär 380 stycken genom åren, gillar att gå på loppis vid denna tid och fynda lite äldre tomtar.

Ps ni vet väl att man alltid skall ha en tomte framme hela året som skydd mot onda väsen.

2011-11-10 @ 16:24:08
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu
Postat av: Lotta

Underbart att höra =)

Det är alltid kul och hitta gamla tomtar och nya.

ja, det har jag hört. så det ska vi from nu!

Ha det så gott

2011-11-10 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0