Vilken dag..

Idag har det varit en underbar dag, vaknade tidigt och sen åkte jag in till stan och
fick först en kropps massage i en timma och sedan gick och fick pedikyr och därefter blev det en underbar lunch på café fåtöljen på Hornsgatan, stockholm.
Så trevligt att bara unna sig något och vara lite för sig själv i några timmar, gick sedan och tittade i lite affärer på lite pynt, tomtar och annat smått och gott =)
Åkte sen mot jobbet och innan det så slank jag in på pressbyrån och köpte tidningen "Livet på landet, äntligen juletid" och en bit mörk choklad.
Har avnjutit denna underbara tidning och choklad nu och läst jätte många fina julbloggar, en mycket trevlig stund. Snart att dags och sluta för dagen och jag ska hem till mamsen och bara sova.
Men känner så starkt hur mycket jag längtar efter julen nu, vill att det ska bli första advent nu och att det skall vara massor av snö då också =) men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!!!
Hoppas alla har haft en underbar måndag och att eran vecka blir fantastisk.
kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0