Jag har nog lyckats...

Kanske har jag lyckats övertala min sambo att vi kan väl ha lite
ljus slingor på huset, han sa ja och då blev jag jätte glad.
Några slingor som ska hänga i taket framför huset och så lite i buskarna och en gran på baksidan
och så nåt litet på taket..
Detta ska bli så roligt, jag tycker det lyser upp så fint.
Han vet hur mycket jag älskar julen och jag tror att han tycker det är roligt och se min glädje..
Pratade med en kompis vars hennes man är elektriker och om han kunde komma hit och fixa med lite
uttag utanför.
Är det nån som har tips och ideér hur vi får billigt med utomhus belysning och hur ni har era uttag så får ni jätte
gärna dela det med oss..
Nu ska jag iväg till Stockholm igen och jobba, men ska verkligen blogga så ofta jag kan..

Lotta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0